2012. november 12., hétfő

Fürdőkádból TV-zünk :)

Örömmel jelentem, hogy Balu pénteken sikeresen hazatért az Emirátusokból, sok szépet és jót látott, finomakat evett és elviselhető mennyiséget dolgozott. Majd teszünk fel képeket, amiket Dubajban és Abu Dhabiban csinált, csak még nem volt érkezésünk arra, hogy feltöltsük őket a gépünkre.
A Genfben történteket folytatva, csütörtökön, miután lejelentettem az eseményeket és megtörtént a rendőrségi vizit is, mely során a kecót ott lakásra nem biztonságosnak ítélték (jó, hogy mi már ezen sírtunk  6 hete), megkaptam a felhatalmazást arra, hogy átköltözzek egy hotelba szerdáig, amíg nem tudunk beköltözni a saját lakásunkba. 
Délután eljött értem, Pierre Jeronimo, az ingatlanügynökségünk főnöke, aki majdnem perfektül beszélt magyarul, és elvitt a tett színhelyére, hogy az ő őrző szemei alatt összepakoljam minden cuccunkat, ami a lakásban van és elvigyen a hotelbe. Csekély 4 bőrönd és 4 nagy hullazsák elég is volt a cuccainkra, hogy aztán cigány módra bevonuljak Genf egyik legdesignosabb hotelébe, ugyanis a késői foglalási időpontunk miatt már csak nagyon kevés szabad hotel volt és ott is csak lakosztályok ... persze ez egy olyan dolog, amit simán elviselünk :D
Szóval beköltöztem a hotelünkbe, a piros loft lakosztályba, ahol az asztalon egy üveg behűtött bor és 16 macaron várt névre szóló szalagokkal feldíszítve, hogy kompenzáljanak minden kellemetlenségért, ami ért az utóbbi napokban. Mivel a macaron finom volt, a bor meg még inkább, így megbocsátottam mindenkinek, főleg azok után, hogy 7 hét után végre normális ágyban, finom, puha ágyneműben és dohszag mentes környezetben alhattam :) - hihetetlen élmény volt, hiszen az előző helyünkön hiába szellőztettem non-stop és mostam ki mindenfélével az ágyneműinket, a szagukkal ki lehetett kergetni a világból.
Balu pénteken érkezett meg a hotelbe és azonnal rákattant a szobánk legjobb találmányára, mégpedig arra, hogy mivel a hatalmas kádunk a hálóban van, felszerelve fürdősókkal és társaival, így egy jó forró fürdőben pancsolva lehet nézni a TV-t :) - ezt a gyakorlatot nap, mint nap végezzük és fejedelmi :)
Még pénteken véletlenül benyitott Balu a másik lakosztályba az emeletünkön, ami még nagyobb és szebb, így szombat reggel átkértük magunkat abba, és most abban lakunk ...igen, szánalmasak vagyunk, de ha már választhatunk ... :) - szóval íme a nappalink ... nagyon kis cuki és még a fotel sem szakadt le alattam :)


Ma Balu átvette hivatalosan is a lakásunkat, így most már az is a miénk és szerdán végre birtokba vesszük  ténylegesen jep-jep-jep.. persze a biztonság kedvéért minden lehetséges biztosítást megkötöttem a kecóra még csütörtökön, így fel vagyunk készülve a legrosszabbakra is!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése