2012. november 4., vasárnap

Emózásra készen


Nem egészen három órája történt, hogy útjára bocsátottam Balut egy irgalmatlanul hosszú, 5 napos/125 órás/ 7500 perces üzleti útra Dubajba és Abu Dhabiba... 
Nem egészen 150 perce rájöttem, hogy nem jó nélküle és nagyon hiányzik nekem az én Bogyóm...  :(
Jelenleg elsődleges célom, hogy lefoglaljam magam annak érdekében, hogy minél gyorsabban elteljen ez a pár nap egyedül és lehetőleg könnyen átvészeljem az éjszakákat, ugyanis olyan szánalmas vagyok, hogy 26 évem alatt mindössze 6-szor aludtam egyedül egy házban, amely rekordomat most kis híján meg is fogom dönteni ebben a hatalmas hodályban, ahol a parkettától kezdve, a hűtőn át a radiátorig mindennek van valami érdekes hangja éjszakánként :)
Három óra után úgy állok, hogy a francia házim kész, sőt, már előre megoldottam a következő heti összes feladatot, a lakás csillog-villog, valamint a ruhák is ki vannak vasalva, úgyhogy most kicsit kreatívabb beltéri programokon kéne törnöm a fejem.. 
Mivel a DVD-ink egy raktárban várnak ránk már 1,5 hónapja, így mindössze 4 Jane Austen, 3 egyéb kosztümös és pár Harry Potter film maradt már csak megnézetlenül a gépünkön, 3 olvasatlan könyv társaságában - ezekkel kell kihúznom valahogy :) Annak érdekében, hogy a távollétét megédesítse, Balu két, a nőket és a női igényeket mindennél jobban ismerő úriemberrel lepett meg. Ők Ben és Jerry, akikkel képtelen vagyok betelni és akikkel a viszonyomat a héten tovább fogom mélyíteni :)
Tegnap kiélveztük az utolsó őszi, szombati napsütést, és ellátogattunk a város északi partszakaszára, hogy a legnevesebb helyi parkot is megnézzük. Kéretik nem kultúrbarbárnak nézni minket, amiért még nem mentünk múzeumba és folyton csak parkokban meg a tónál vagyunk. Ennek komoly stratégiai okai vannak :) 
Amint itt lesz a tél, a nagy hidegben már nem fogunk tudni szabadtéri programokra és parkokba menni, így azokat még a tél beköszönte előtt szeretnénk letudni, hogy a fagyban majd múzeumokban üthessük el az időnket. A legjobban persze azt várjuk, hogy végre meglegyen a kecónk, mert akkor igényelhetem meg a kocsinkat, hogy aztán végre a környéket is meghódítsuk, mert hát Genfben nem maga a város, hanem a környéke az, ami igazán szép :)
Visszatérve tegnapra, most észak irányba indultunk a tó partján, gyönyörködtünk a Mont Blanc és a környező vonulatok friss hóval borított csúcsaiban, megnéztük a helyi botanikus kertet és a mellette lévő kis állatkertet, végül pedig a 4 km-es túra után kiéhezve, ebédeltünk egy jót :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése