2013. március 27., szerda

Húsvétra és évfordulóra fel!

Két hetes munka túladagolás után ma végre bekapcsoltam az 'irodán kívül' vagyok értesítésemet (bár még dolgozom),  hogy aztán 11 napot minden fajta pelenkától, elemzéstől és egyéb finomságoktól, amik miatt az utóbbi időben rekord mennyiséget túlóráztam, távol töltsek :)
Holnap hajnalban irány Amszterdam, hogy egy kicsit művelődjünk és persze utat engedjünk az odakinn legális élvezetek előtt.. Innen tovább irány Brügge, hogy a világ egyik legromantikusabb városában ünnepeljük az évfordulónkat és a húsvétot... Utolsó úti célunk pedig Brüsszel lesz, ahol a tervek szerint Balu a sörök, jómagam pedig a csokik iránti szenvedélyének fog hódolni :)
És akiben felmerül, hogy miért csak nyugatra megyünk ahelyett, hogy hólepte országunkba látogatnánk, jelentem, április 17-én megyünk haza 5 napra, hogy egy kicsit feltöltődjünk hazai élményekkel is :)
Addig is Mindenkinek Nagyon Boldog Húsvétot Kívánunk!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése