2013. március 24., vasárnap

Dudunézőben

Újra itt egy mozgalmas hét után, bár a mozgalmak inkább a melót jelentették és nem kifejezetten a kikapcsolódást. A londoni hiperaktív hétvége utáni hetet sikerült nagy nehezen lehúzni úgy, hogy hétfő kivételével az összes napot ébren vészeltem át az irodában...  A jól megérdemelt hétvége első napja Balunak egész napos tentével és lumpolással, nekem meg egy kis sétálgatással és az immáron kiolvasott és Londonban DVD-n beszerzett Trónok Harca első évadával telt... 
Vasárnap aztán gyereknap volt a férfifronton. Elsőként is kimentünk a reptérre ebédelni, ugyanis a város egyetlen Burger Kingje a reptéren van..  Miután 30 percet álltam sorban a két menüért, gyorsan belakmároztunk a milliós tömegben, akik elárasztották a repteret annak eredményeképpen, hogy nem kisebb eseménynek adott otthont az utóbbi 10 napban szeretett városunk, mint a híres-neves Genfi Autószalonnak, és ennek megfelelően az amúgy is zsúfolt várost még jobban ellepték a népek..
A reptér közvetlen szomszédságában elhelyezkedő Palexpo területén került megrendezésre a nagy múltú expo, mely Európa legnagyobb autó kiállítása csekély 11,000 négyzetméteren... Direkt az utolsó napra terveztük látogatásunkat, reménykedve abban, hogy addigra már kevesebben lesznek és, hogy talán ekkora alapterületen nem lesz olyan tömegnyomor, de sajna nem lett igazunk, mert kész heringeffektus volt, főként a különlegesebb darabok körül. Velünk tartott Balu szingapúri haverja is, így az autókról történő érdemi beszélgetés az urak között folyt le, míg jómagam csak fényképeztem és próbáltam befogadni a kb. 1000 autó látványát, amire az ott töltött 4,5 óra sem volt elegendő.
Senkit sem fogok büntetni azzal, hogy jómagam írok elemzést a kiállításról  mert a színűkön kívül sok más különbséget nem nagyon szoktam  felfedezni az autókban... Próbáltam a jobbik felemet rávenni arra, hogy a dudukról írjon ő, de el lettem utasítva, így a lenti képeken túl csak annyi hozzáfűznivaló részemről, hogy meglepő módon még én is élveztem a kiállítást és pár autó kifejezetten felkeltette az érdeklődésemet... aki ismer, az ezek után végképp elhiszi, hogy elég színvonalas kis program volt  . :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése