2016. február 28., vasárnap

Léna mozgalmas napjai


Anya próbál minél többet a hasamra tenni, hogy erősödjek...

De én nem igazán élvezem a dolgot, szóval vagy végig kómázom vagy végig sírom a tummy time-okat. Ha esélytelen, hogy anya békén hagyjon, akkor gyorsan megmutatom neki, hogy megy a forgás és fejemelés hason minden irányba és akkor végre ad ennem :)
Közben készülök ezerrel a Zoolander 3 castingjára - a kék acél grimasz már profin megy :)

Sétálni minden nap megyünk anyával és hatalmasakat tentézek a friss levegőn.
Egyik sétán olyannyira bealudtam, hogy nem lehetett felkelteni még 3 óra alvás után sem, pedig már kezdeni kellett volna az esti programot. Anya mindent megpróbált .. Odatette mellém a kedvenc Zsiráfomat, akinek a szemeit szoktam hosszan bámulni, de most ő sem érdekelt..
Utána levetkőzetett bodyra, hogy hátha a hűvös levegő felkelt.. de az sem.. végül az éhségem segített felkelni :)
Pénteken nyűgösen indult a nap, szóval miután anya a plüssmacikon végiggyakorolta a kendő használatát az útmutató DVD-vel, jött rajtam a premier.. Az első pár percben ordítottam, mert eléggé klausztrofób volt a dolog...

Aztán rájöttem, hogy hallani anya szívdobogását és pocikorgását, na meg ringatózni miközben anya mászkál a lakásban és puszilgatja a homlokomat nem is olyan rossz, így bealudtam :)

Aminek anya nagyon örült, mert délután 1-kor végre tudott reggelizni :D

Délután Zsiráfoztam sokat... 

... és kipróbáltam a dzsungeles fenékrázómat is :)
Este apa hozott nekem egy Moulin Roty hintabárányt amit a kollégáitól kapott ajándékba a születésem alkalmából...
... de annyira most ez sem érdekelt, mert inkább tentézni akartam a tummy time alatt már megint :D

Anyáék aggódtak, hogy nem fogok majd éjjel aludni a hosszas késődélutáni szieszta után.. és valóban, elég nehezen sikerült elaludnom végül csak apára kötve a kendőben, de ott aztán úgy belazultam, hogy észre sem vettem amikor betettek az 'ágyamba' és ott további 7 órát aludtam egy huzamban :D :D


A hétvégém szuper volt...

Apa sokat kényeztetett és puszilgatott...
Anyától sok hammát kaptam..

Amiktől én hatalmasakat aludtam :D :D




Ébreszteni megint nehezen lehetett, szóval vetkőztettek a menő bodymban :D

Ma reggeli után anyán kómáztam egy pár percet...
Aztán apával elmélkedtünk az élet nagy dolgain.. 





Délelőtt csinosba vágtuk magunkat anyával, mert vártuk Asiat, az első látogatómat...
Amíg nem érkezett meg addig jókedvű voltam, de ittléte alatt sokat sírtam .. azért tőle is kaptam egy rakat tündéri csajos ajándékot, szóval rosszaság ide vagy oda, ellenállni nem lehet nekem :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése