2016. február 20., szombat

Immár 4kg felett :) :)

Tegnap kalandos napunk volt.. Anya nagy lelkesen beizzított egy babafotóst, hogy csináljon rólam egy újszülött sorozatot.. Persze apa mondta neki előre, hogy inkább hanyagoljuk a témát, hiszen ő már a 45 perces kismamafotózás során is rommá égett, és erre most itt vagyok én is extrában, szóval nem túl jók a kilátások :D
Szegény fotós néni 3,5 órát töltött nálunk, hiszen direkt házhoz kérte anya, hátha akkor nyugisabb leszek. Körülbelül 5 perc alatt felfogtam, hogy terrortámadás áldozata leszek, így gyakorlatilag végig üvöltöttem a 3,5 órát és csak addig maradtam csendbe amíg hammát kaptam.. Persze mindig úgy tettem, mintha kajakómába esnék, de amint a fotós rám rakott valami holmit, hogy még cukibbnak nézzek ki, azonnal lázadtam és ordítani kezdtem.  
Végül anya jelezte a fotósnak, hogy inkább ne erőltessük a dolgot, mert megszakadt a szíve attól, hogy ennyire zokogni látott. A fotós a legnagyobb örömmel fogadta el a tényt, hogy megszabadulhat tőlem, így mindössze 2-3 sikeres beállítással a memóriakártyáján lelécelt és abban maradtak anyával, hogy majd jelzi, hogy lett-e használható kép :) 
Persze azért este még kicsit bosszút álltam anyáékon amiért ilyen stressznek voltak képesek engem kitenni, de mára már teljesen megnyugodtam és végre megint jókedvű és nyugodt baba vagyok :) :) - anya megígérte nekem is és apának is, hogy nem kell fotóshoz mennem 2 éves korom előtt :)


Zsizsik elvtársnő már felülről súrolja a 4kg-t...


... De szerencsére apánk elég erős ahhoz, hogy továbbra is elbírja egy kézzel :)

A tukánokkal és kakadukkal még továbbra is nagy harcokat vívunk...


És hála a nagy harcoknak már 180 fokban forgatjuk a fejünket, hogy mindenkit lekaratézzunk.


Anya ma kedveskedni akart apának és az I love Daddy-s rugit adta rám, de én pikk-pakk lepisiltem, hogy inkább az I love Mummy-s rucimra váltsunk :D :D




Remélem anya lassan már tényleg felfogja, hogy UTÁLOM a takarót és minden egyéb megoldását, ami korlátozza a karatemozdulataimat.. Igazi mester módjára 15 mp alatt minden féle cseles pólyázásból kiverekszem magam, hogy édesdeden tudjak nyugodtan aludni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése