2012. december 16., vasárnap

Még 3 nap :)

3 nap és hazamegyünk végre, je-je-je. Már 23 nap óta számolom vissza a napokat/órákat, úgyhogy ez a maradék 3 már pikk-pakk el fog menni talán. 
A héten semmi extra dolog nem történt.. csökkentett üzemmódban, karácsonyra / hazautazásra / szabira készülve dolgoztunk mindketten, úgyhogy a produktivitásunk nem éppen volt kiválónak nevezhető, de se gond... június óta nem voltunk szabin, így nem is csoda :)
Mivel hétfőn home office-on voltam, volt egy kis időm, hogy összedobjam Balu anyukájának isteni sajtos-tejszínes csirkéjét, ami után már hónapok óta ácsingóztunk... hát finomnak nagyon finom lett, de igazi jó svájci sajtot vettem hozzá, aminek sülés közben olyan lábszaga volt, hogy 2 napi szellőztetés után is befogott orral közelítettem meg a konyhánkat...
Szerdán, miután kiderült, hogy a fúrónk ütve fúrni is képes, végre felkerült a szépséges cipős szekrényünk is a falra, így jelentem, az összes kihozott és eddig itt vett bútorunk a helyén van :)
Csütörtökön felvettük a 007-es hacukánkat és célba vettük a szépséges Richemond hotelt, ahol a PG-s karácsonyi partynk volt Bond-stílusban. Egész este gyönyörűen esett a hó, így végre egyszer szépnek láthattuk a téli városképet is, amint a sok kivilágított utcát fokozatosan ellepte a szállingózó hó. Nagyon elegáns és exkluzív körülmények között volt a gálavacsora megrendezve, amire a hotel ismeretéből már előre számítottunk, de luxus ide vagy oda, sehol nem volt az otthoni procteres bulikéhoz képest a hangulat :) Az egyetlen előnye, hogy párokat is lehetett hozni, így magammal vihettem Balut, aki végre egy kicsit ki tudott mozdulni hétköznap este is :)
A tegnapi napunk Balunak szombati melóról, nekem az utolsó karácsonyi ajándékok beszerzéséről és a hazaút előkészítéséről szólt. Ma pedig irány Annecy, egy csodaszép francia városka, amiről kiérkezésünk óta csak legendákat hallunk mindenkitől :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése