2013. október 13., vasárnap

Ágyő ráncos szem! Hello tinédzser tekintet!

Egyben visszatértem a fantasztikusnak továbbra sem mondható Varsóból, ahol az elmúlt hetet sikerült eltöltenem piackutatáson.. A legjobb része az üzleti útnak a számtalan apró-cseprő újszülött és csecsemő volt, akiket sikerült látnunk és akik látványa ismét megerősítettek abban, hogy a világ legédesebb márkáján dolgozok :)
Balu is könnyen átvészelte a hetet külön, hiszen a betanulási időszak a számtalan traininggel és onboardinggal minden idejét elviszi, így egy percet sem unatkozott. Szerencsére nagyon élvezi a melót, az új kihívást és sok tanulást, amit még tovább tetéz a tény, hogy a kollégáival kapcsolatban is csak pozitív benyomásai voltak eddig :)
A hét nagy tanulsága, - amellett, hogy félős ember ne vigyen magával Tess Gerritsen regényt egy olyan utazásra, ahol egyedül kell aludnia - hogy a jó pillanatban jó marketinggel mindenkinek minden eladható.. Ezt nálam a fürdőnkben pompázó vadiúj méregdrága szemkörnyékápoló krémem példázza, amit pénteken sikerült a reptéren vennem.. 
A sok melótól hulla fáradtan, valamint a búcsúestétől kissé másnaposan a gép indulása előtti 1 órámban beugrottam a duty free shop-ba, hogy vegyek valami cucukát Balunak vásárfiaként.. Pár perc nézelődés után egy tökéletes alakú, makulátlan sminkű eladó lecsapott rám, hogy ajánljon pár terméket.. 1 perc után elkezdett nekem beszélni arról, hogy mennyire meg tudja öregíteni az ember arcát a fáradtság, valamint a stressz okozta szemkörnyéki karika és puffadtság. Bizony ha hiszem, ha nem, neki sem volt mindig ilyen friss és üde az arca, egészen addig, amíg fel nem fedezte a Clinique új, azonnali szemfrissítő és ránctalanító  krémét.. 
Szavai hallatán úgy éreztem magam, mint egy szakadt csöves és legszívesebben elsüllyedtem volna a föld alá.. Ezt valószínűleg észrevette a hölgy is, és, hogy megelőzze azt, hogy pillanatokon belül elküldjem mindenfelé, tett egy kétségbeesett megjegyzést, amivel azonnal maga mellé állított és azt eredményezte, hogy 2 perc múlva már két doboz (csak 15%-kal volt drágább a duo pack, mint a single pack) szemkörnyékápolóval álltam a pultnál.. 
És, hogy mit mondott? Mindössze annyit, hogy a szarkalábak leggyakoribb forrása a sok nevetés, mert akkor az arcunk izmai úgy mozdulnak felfelé, hogy a szem körül elhelyezkedő bőr összehúzódik.. Minél többet van ebben a helyzetben az ember arca, annál nagyobb esélye van arra, hogy beráncosodik a szem környéke... Utolsó löketként még azt mondta, hogy bizonyára nagyon boldog életem lehet, ha ennyit nevetek és irigyel miatta.. Szerencsére ennek a krémnek a segítségével továbbra is annyit nevethetek majd, amennyit csak akarok és olyan önfeledten, ahogy csak tetszik, mert ez a briliáns termék majd megóv attól, hogy a szemem beráncosodjon.
A kognitív disszonancia elkerülése érdekében kérem minden kedves ismerősömet, hogy ha ezek után legközelebb lát, jegyezze meg milyen friss és üde a szemem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése